onsdag den 24. februar 2010

Stilmæssigt skizofren

Kan man være stilmæssigt skizofren?? Hvis ja, så påtager jeg mig frivilligt denne diagnose. Er vild med den retrostil som præger indretning og design i øjeblikket, men har ekstremt svært ved at overføre det til mit hjem.







Mine drenge iføres uden mislyd de mest fantastiske brune, gule, orange, grønne kombinationer, men mit hjem trækker mere og mere i den stilrene, minimalistiske retning. Selvom jeg ville ønske jeg havde mod til det andet. Det har jeg ikke - og dog. Lidt kan jeg da bidrage med.



2 kommentarer:

  1. Altså er der ikke noget med, at man skal spørge folk om lov, før man lægger billeder ud på nettet, hvor disse personer indgår? ;0)

    SvarSlet
  2. Hehe... Jeg kan SÅ godt følge dig! Synes også det hele er sååå lækkert - især det der kommer ud af alle kreakvinderne. Men når jeg så selv står og skal finde noget lækkert retro-stof, så er jeg så meget i tvivl at jeg ender med det med elefanter fra stof2000 ;-)

    SvarSlet