fredag den 9. april 2010

Kokasse.

Den anden dag kom jeg halsende ind på lærerværelset og råbte bundfrustreret: "Er der nogle, der har set min kokasse??" Kollegerne fandt det vældigt morsomt, jeg selv fattede ikke umiddelbart humoren. Jeg var mest af alt grundigt irriteret over at jeg ikke kunne finde den store kasse med køer, som jeg havde bestilt til mine valghold i billedkunst. Efter en masse stæsen rundt fik jeg dog lokaliseret kokassen, og eleverne kunne få lov at gå i gang med projekt cowparade. Indtil nu har vi arbejdet med baggrunden for dette kulturelle fænomen samt været i gang med skitsearbejde. Nu er vi så nået til projekt Maling & Limpistol. Det er det rene "Shanes Verden". Her er et stemningsbillede fra gårsdagens arbejde - hold to knokler videre i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar