mandag den 19. april 2010

Oldemorfirkanter


Jeg imponeres hver dag af den kreativitet og ildhu, som jeg møder rundt om i blogland. Jævnligt forelsker jeg mig i skønne projekter, som jeg drømmer om at gå i gang med. Nye materialer giver kriller i fingrene og sender tankerne på langfart. Der er alt alt for få timer i et døgn til at jeg kan opfylde bare et lille udpluk af alle ideerne.

Sommetider bider noget sig fast, noget som jeg bare ved at jeg MÅ lære at lave. Sådan havde jeg det første gang jeg fik øjnene op for oldemorfirkanter. Og i dag fandt jeg endelig et mønster, som trods engelsk oprindelse var lige til at gå til. Så her kommer vidunderet - mon ikke det bliver til mange, mange flere af slagsen.

4 kommentarer:

  1. Ahemm... Det med at købe ind til helt nye kreaprojekter kender jeg slet slet ikke *host*. Hækling er også et af de projekter jeg har planer om, så i dag er der købt 9 farverige garnnøgler og en hæklenål... Pøj pøj med hækleriet.

    Kan se at du ikke er med i min give-away endnu, så kig endelig forbi... :o)

    SvarSlet
  2. Hejsa Maiken - uha ja, har fundet noget garn jeg kunne gå totalt amok i.
    Sjovt du nævner din give away. Jeg har faktisk været forbi tidligere på aftenen, synes det er superfine gaver du har. Mit hår er bare alt alt for kort til at de fine sager kan sidde fast. ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. En af gangen så samler de sig til bunke til sidst og mulighederne er nærmest uendelige :).

    SvarSlet
  4. Hej Mette, tusind tak for de fine magneter, som jeg modtog i dag:-) Kh Rikke R

    SvarSlet