fredag den 7. maj 2010

Efterårsstorm


På denne regnfulde stormende dag i ... maj får jeg lyst til at strikke. Har mange projekter inde i mit hoved, så mange at mine drenge nærmest må blive overbelastede til vinter med alt det strikketøj, de skal bære. Lige nu har jeg forelsket mig i en særlig bluse set i en af yndlingsbutikkerne men må indrømme jeg er for nærig til at betale for så mange penge for en striktrøje str. lille, som jeg egentlig sagtens kunne lave selv. Så nu sysler jeg med et mønster på en anden trøje, som skal konverteres om til ønsketrøjen. Hvis jeg kan. ;o)


3 kommentarer:

  1. Hej.

    Du kan hvad du sætter dig for--ellers må du spørge om hjælp.

    SvarSlet
  2. Ja, det må blive vejen frem - betaler altså ikke 449 kroner for sådan en sag.

    SvarSlet
  3. Du kan! Selvfølgelig :)

    SvarSlet