lørdag den 20. marts 2010

Forelskelse

Update: Er også ret forelsket i blogland - render rundt med mange, mange ord om dette sted i mit hoved. Og leger med ideen om en giveaway. Dem er jeg også ret forelsket i.


Foråret er forelskelserne tid. Det gælder også for mig. Jeg er forelsket i mange ting i disse dage. I blomster, hvilket bloggen også bærer præg af, i bøger - især fire af slagsen med dertilhørende film - og så er jeg forelsket i porcelæn. Altså ikke bare i tallerkner, skåle og fade i al almindelighed, men i lige netop DE tallerkner, skåle og fade. Me låååååve. Musselmalet Mega fra Royal Copenhagen. Så bliver det pludselig en ren fornøjelse at dække bord. Og for den sags skyld også at vaske op. Det startede med tallerkner som min søster gav os i bryllupsgave. Derefter kom et par termokrus snigende sig ind i husholdningen og senere to forskellige skåle. Nu drømmer jeg om et fad. Et firkantet fad med riflet kant og store blå blomster. Bare smukt. Det er kærlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar