tirsdag den 23. marts 2010

Forsøger mig frem


Her i blogland er jeg faldet over masser af fantastiske flagranker i de fedeste retrostoffer. Men jeg kan ikke sy, eller rettere sagt, jo, det kan jeg godt, men jeg har ikke lige de rigtige stoffer, der vil gøre sådan en ranke helt perfekt, og jeg hader bare at gå på kompromis når jeg har fået noget bestemt på hjernen.


Så jeg er gået i gang med at lege. Vil prøve at lave min egen flagranke. En hæklet version i flerfarvet strømpegarn. Bliver sikkert monteret på noget rustikt snor af en art, glæder mig til at se, hvordan det udarter sig.


Har forresten glemt at vise jer de skønne, skønne plakater som yngstesønnen fik af moster til sin fødselsdag i sidste uge. Er vild med Hans Scherfigs junglebilleder, og nu er vi de heldige ejere af to som skal op og hænge på hans værelse, når vi får det gjort ordentligt færdigt.
Og så ang. den der giveaway. Havde egentlig regnet med at søsætte fænomenet, når jeg nåede 10 faste læsere, men det har jo rykket for vildt de seneste dage (tak for det), så jeg er ikke helt med endnu. Har også et par projekter, som jeg skal have lavet, som muligvis kan ende som giveaway-material. Håber I har tålmodighed og holder øje, for pludselig dukker den op og jeg håber I vil være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar