lørdag den 6. marts 2010

Hilsen fra en frossen morgenbolledame.


Det er lørdag og vi er atter begravet i sne. Om lidt runder klokken syv, himlen er isblå og over de nøgne trætoppe på den anden side af hækken bagerst i haven, står månen halv og hvid. Mod øst er solen ved at stå op og varsler en ny dag i kong vinters land. Vi har isblomster på de nederste ruder og i indkørslen sladrer fodspor i sneen om en kats natlige eventyr.
I køkkenet står dejen og hæver til morgenboller til familien. Der er ikke noget så hyggeligt som duften af nybagte boller om morgenen - det er vel lørdag.
Dette er min sidste weekend inden start på arbejde. Jeg glæder mig på sin vis, men er også rystende skræmt. Mest ved tanken om hvordan det hele skal hænge sammen. Føler jeg mister alle dagens gode timer med mine drenge. Men jeg er jo ikke den første, der har det sådan. Og de er super glade for henholdsvis børnehave og vuggestue, det ved jeg. Mon ikke det alt sammen går.
Rigtig god weekend til alle herfra.

Vender snart tilbage med nyt fra den kreative hånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar